WIADOMOŚCI

  • 28.03.2008
  • 13894
Kubica pewny siebie przed Bahrajnem
Kubica pewny siebie przed Bahrajnem
Robert Kubica jest pewny, że weekend w Bahrajnie może być dla niego udany. Kierowca teamu BMW optymistycznie nastawia się na niedzielny wyścig, mając na uwadze swój ostatni sukces.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
„Czekam na wyścig w Bahrajnie, z jednej strony dlatego, że właśnie tam w zeszłym sezonie zdobyłem swoje pierwsze punkty, z drugiej ponieważ mieliśmy mocny początek sezonu w Australii i Malezji.”

„Tor w Bahrajnie jest całkiem inny niż w Melbourne i Sepang” – powiedział Kubica. „Ma dużo prostych odcinków, z trudnymi dohamowaniami. Nie ma tam prawie wcale szybkich zakrętów. Wiatr może odgrywać tutaj główną rolę, ale mam nadzieję, że nie będzie zbyt mocny, bo nasz bolid silnie reaguje na jego podmuchy. Oczywiście, będziemy musieli zobaczyć, jak F1.08 spisuje się na tym torze, ale jestem pewny, że tutaj również możemy być zdolni, żeby nawiązać walkę o wysokie punkty.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

69 KOMENTARZY
avatar
cayman

28.03.2008 12:29

0

Czego Robertowi i sobie szczerze życzę :-)


avatar
Daniels

28.03.2008 12:31

0

ja rowniez:) tylko troche zastanawiaja mnie te dlugie proste bo ponoc tegoroczna bmka niejest na nich super szybka? a aero maja dobre na zakrety. no ale mam nadzieje ze z kazdym grand prix bedziemy mieli coraz wieksze usmiechy. powodzonka robcio!!


avatar
michcio64

28.03.2008 12:38

0

mysle ze bedzie podum moze wygrana!! zycze ROBERTOWI szczescia


avatar
michcio64

28.03.2008 12:40

0

pole postio a potem wygrana 100% dla KUBICY


avatar
kszyh21

28.03.2008 12:45

0

niby nie takie szybkie ale Heidfeld na prostej łyknął Alonso i Coultharda.. więc najgorzej nie jest..


avatar
jarwar

28.03.2008 12:57

0

DLACZEGO W MELBOURNE TAKTYKA DLA ROBERTA NIE ZADZIAłAłA: . When BMW changed his strategy in Melbourne he went very mad with the team, but later on he admitted that his criticism was unfair. The tactics would have paid off had the race director not made a mistake in Melbourne. He opened pitlane even though Bourdais had not closed the field behind the safety car. Toro Rosso took this present with both hands and Bourdais jumped from last to 4th while Kubica got stuck behind and that ruined his race. czyli w skrócie to nie taktycy bmw popełnili błąd a dyrektor wyścigu który za wcześnie otworzył strefę serwisową zanim bourdais zamknał kółko po safety car. Mam nadzieje że te fakty wpłyną na to iż zwolennicy teorii złych niemców krzywdzących kubicę a faworyzujących nicka trochę zejdą z tonu, pozdro 600


avatar
jarwar

28.03.2008 12:58

0

check it out at automoto365 "spies"


avatar
cayman

28.03.2008 13:13

0

Ostatnio sondowaliśmy, czy Robert ukończy GP Malezji. Teraz proponuję, by zamieścić sondę, czy Massa ukończy GP Bahrajnu... Osobiście myślę, że tak (typuję że będzie 3), chociaż kto wie... :-)


avatar
solek

28.03.2008 13:17

0

3 miejsce już obstawiłem...bardzo obiecująco ale będzie to Kubica. Massa dojedzie ale bedzie poza podium


avatar
GodFahter

28.03.2008 13:18

0

@Daniels BMW ma dobra aerodynamike i na kretych torach nie potrzebowali predkosci :) w Bahrajnie jest wiecej długich prostych niz skaplikowanych zakretów i tu po prostu BMW zmieni aerodynamike na słabsza co za tym idzie osiaganie lepszych rezultatów predkosciowych...Najwiekszym atutem na tym torze bedzie przyspieszanie i wychodzenie z zakretów jak najszybciej, tego sie predkoscia nie nadrobi jezeli chodzi o wyscig :) typuje ze kubica moze zrobic niespodzianke bardzo wielka i jest mozliwosc walki o pierwsze miejsce ale ferrari wygra ten wyscig a kubica moze liczyc na 3 miejsce...


avatar
solek

28.03.2008 13:22

0

1 miejse Kubicy może być w Hiszpanii gdzie testowali nowy bolid. Mają juz napewno zebrane sporo danych na ten tor. Zresztą Theisen sam przyznał że w Hiszpanii dadzą czadu. Ponoć mieli tam najlepsze czasy. Pozdrawiam


avatar
piotrek74

28.03.2008 13:32

0

jarwar >>BMW nie wspomniało że coś się w bolidzie Roberta sypneło ,Po wyścigu mówił ze nie wszystko było OK.. Po tych dwóch GP BMW zarzucić raczej nic nie można ,zobaczymy jak będzie dalej.. Chciał bym przyznać Ci rację!! ale mam przed oczyma sezon 2007 a tam nie można wszystkiego zwalić na PECH


avatar
GodFahter

28.03.2008 13:34

0

tu sie z toba kolego zgodze :) a jak tak dalej pojdzie to szczerze powiem ze moze kubica zrobic wielka niespodzianke po przez zostanie liderem w klasyfikacji generalnej :) po gp hiszpani...wtedy dopiero cały swiat formuly 1 był by zaszokowany i nie wiedział co sie dzieje :)


avatar
solek

28.03.2008 13:45

0

GoodFather tylko czekać i mieć nadzieję że tak się stanie po gp Hiszpanii. Pozdrawiam


avatar
jaros69

28.03.2008 13:46

0

Kubica nie wygra w Bahrajnie, bedzie za to wlaczyć z MacLarenem HAM-a I KOV-u, tam wygra Ferrari ( obym się mylił )


avatar
przesio

28.03.2008 13:49

0

ej czego nie zaktualizowali stronki ze wyscig w niedziele qwal i treningi w sobote i pozostale w piatek ??


avatar
jareks88

28.03.2008 13:50

0

Mam nadzieję, że tym razem jak Robert bedzie stał na podium to powieszą już za nim Naszą Polską Flagę. Nie tak jak ostatnio, wisiała jakaś inna czerwono-biała (po lewej czrwone a po prawejbiałe). Jakoś nikt tego nie zauważył, nawet Ci "wspaniali" komentatorzy na polsacie.


avatar
Morte

28.03.2008 13:54

0

Nie bałbym się o top speed BMW. Podczas testów BMW jeździło przepraszam za nie dokładność ale było to w styczniu mam prawo zapomnieć na jakimś lotnisku w niemczech w celu poprawy balansu samochodu + stworzeniu bardzo dobrego aero na tory typu Monza, Bahrain.


avatar
Morte

28.03.2008 13:56

0

jareks88 ,a zobacz jak wyglądały flagi niemieckie podczas GP Australii... W F1 zawsze tak wieszano flagi poprostu nikt nie zwracał na to uwagi. Na Monzy Robert też miał odwrotnie zawieszoną.


avatar
cayman

28.03.2008 14:03

0

dobrze, czy na odwrót, byla biało czerwona flaga widniała nad podium jak najczęściej... najlepiej pomiędzy dwiema innymi flagami :-)


avatar
GodFahter

28.03.2008 14:09

0

w Bahrajnie wygra massa :) musi sie zrehabilitowac a kubica wydaje mi sie ze zaczyna pudłowac co wyscig :P w hiszpani moze byc jego pierwsze zwyciestwo :)


avatar
cayman

28.03.2008 14:13

0

Nie wydaje mi sięaby Massa był w stanie wygrać. Ja obstawiam że będzie trzeci. Choć w sumie bardzo, ale to bardzo prawdopodobne jest, że nie ukończy wyścigu. Będzie jechał pod dużą presją, w końcu oczekiwania Ferrari są duże. A jak wszyscy wiemy presja Massie nie sprzyja i wtedy Brazylijczyk często popełnia błędy.


avatar
GodFahter

28.03.2008 14:16

0

jezeli massa wywalczy znowu pol posision a fin nie bedzie 2 to massa bedzie jechał po zwyciestwo....


avatar
cayman

28.03.2008 14:21

0

to oczywiście mozliwe... nie przecze... chyba że znów... choć w Malezji jechał drugi, był niezagrożony a wszyscy wiemy co się stało...


avatar
Domas_kg

28.03.2008 14:29

0

Robert pokaże;D Dobrze, zę jest tak pozytywnie nastawiony!


avatar
laser6

28.03.2008 14:38

0

nie no Masa zero psychiki spala się niesamowicie ,albo to brak kont/trakc pokazuje jego braki . BMW coś za dużo mówi o kolejnym wy ścigu Najpierw Thaissen mowi o "mocnym uderzeniu w Bahrainie" teraz Kubek jak nigdy jest bardzo pewny siebie hmmm może byc ciekawie. I nie zapominajmy o Niku bo to on wykręcił najleprzy czas okrążenia ostatnio .


avatar
kostek88

28.03.2008 14:39

0

napawa optymizmem, ale jakoś wątpie że BMW będzie tu silne, no ale mam nadzieje że się myle. :)


avatar
yaneq

28.03.2008 14:42

0

massa może chcieć podwójnie wygrać. jest teraz pod ogromną presją, tym bardziej może popełnić błąd. jeśli chodzi o BMW martwią mnie tylko długie proste i wiatr. to może być problemem. ale punktowane miejsca będą na pewno. jeśli poprawią szybkość bolidu a to sprawa wątpliwa (pewnie na jeszcze następne GP będzie lepiej), wtedy szansa na podium wzrośnie. tak niestety może być ciężko. Chociaż jestem dobrej myśli.


avatar
laser6

28.03.2008 14:44

0

BMW będzie szybkie , z tą szybkościa wydaje mi się że też zaciemniaja jak z formą na poczatku sezonu , a to że BMka jest szypka udowodnił to Nik podczas ostatniego startu


avatar
yaneq

28.03.2008 14:45

0

jedno okrążenie nie stanowi o szybkości. wyraźnie było widać, że do ferrari jeszcze daleko... no i trzeba wziąść pod uwagę, że to duża próba do silnika... kubica go oszczędzał, no ale zobaczymy.


avatar
GodFahter

28.03.2008 14:50

0

Yaneq ma racje :) jezeli niemiec był taki szybki dlaczego sie nie zblizał do hamiltona zeby z nim powalczyc o miejsce ??


avatar
k.music

28.03.2008 14:53

0

A mnie się wydaje choć oczywiście nie jestem znawcą by mówić o fachowcach :D Ale: Coś to BMW się ostatnio rozgadało. Trochę mnie to dziwi. Przecież do tej pory byli mówiąc delikatnie mało rozmowni. Coś jest na rzeczy. Chyba czują się doś pewnie albo to gra psychologiczna by sponiewierać Masse i kowalajnena. Hmm... To raczej będzie sezon Hamiltona, Rajkonena i kogoś z BMW. Myślę jednak, że większe szanse ma Nick niż Robert. Choć było by na prawdę mło gdyby Kubica był tym trzecim a może drugim a może... Teraz to mnie poniosło:)


avatar
laser6

28.03.2008 14:54

0

yaneq - fakt masz racje jedno okrążenie nie stanowi o szybkości , ale jestem optymistą BMW za bardzo jest pewne siebie poprostu "niemiecka precyzja "


avatar
yaneq

28.03.2008 14:56

0

powoli, powoli... jeśli nie ten sezon, to następny na pewno! pytanie tylko czy będziemy kibicować BMW tak jak w tej chwili :)


avatar
lakik

28.03.2008 15:02

0

Robert zawsze jest pewny swojego występu . I miejmy nadzieje że w Bachrajnie nie będzie silnie wiało tak jak powiedział R. I że znów będzie dlaniego podium a może coś więcej .


avatar
laser6

28.03.2008 15:03

0

dobrym rozwiazaniem w przyszłym sezonie jest zostanie w BMW ale Alonso sie pcha do BMW to widac , ale o czym my tu rozmawiamy to dopiero początek sezonu .......-)


avatar
daniel316

28.03.2008 15:05

0

Jak zespół nie nawali to będzie dobrze!


avatar
Nituch

28.03.2008 15:18

0

zycze mu szczescia takiego jak Gp w Malezji mam nadzieje ze po tym wyscigu podskoczy do miejsca w klasyfikacji generalnej :)


avatar
krs

28.03.2008 15:37

0

yaneq - zgadzam sie - Najszybszy czas Nicka robi wrazenie ale trzeba wziec pod uwage ze Nick wykrecil najlepszy czas kiedy tor juz byl niezle nagumowany, a wtedy Kimi i Robert jechali juz na "pol gwizdka".


avatar
quick B

28.03.2008 15:48

0

W wyścigu liczy sie dobre tempo. Leoiej przejechac 20 całkiem szybkich kółek niz jedno, dwa ,trzy rewelacyjne i potem tracić dystans. To że Nick miał jedno ekstra kółko to nic nie znaczy bo 40 kółek jechał wolniej niz taki Kimi.


avatar
teedy

28.03.2008 16:21

0

Prawdziwe oblicze BMW zobaczymy w Hiszpani. Bahrajn nie jest dobrym torem dla BMW,-tam są długie proste z mocnymi dochamowaniami, brak szybkich na których BMW jest dobre.


avatar
Javkens

28.03.2008 16:46

0

ja licze na dublet kierowców BMW w tym sezonie. Przy odrobinie szczęścia i pecha McLarena i Ferrari wsyzstko jest możliwe :)


avatar
teedy

28.03.2008 17:07

0

Ja także liczę na zwycięstwo w tym sezonie(no może nie dublet, ale czemu nie) beemki, ale myślę że mocni będą w Barcelonie na Monzy i może w Silverston- te tory im bardziej odpowidają.


avatar
PETRONAS ![RK]!

28.03.2008 17:10

0

Jak tylko bolid będzie w 100% sprawny...resztą nie trzeba sie martwić Robert zrobi swoje tak jak ostatnio !!!!!!!!!


avatar
Piotre_k

28.03.2008 18:08

0

A jak Hamilton jest pewny siebie to sypią się na niego gromy...


avatar
Dagmara_W

28.03.2008 18:09

0

Życze Robertowi Kubicy sukcesu a przynajmniej zdobyczy punktowej.. Już się nie mogę doczekąc a to jeszcze tyle czasu....


avatar
Rapidoo

28.03.2008 18:31

0

Gdzie Wy widzicie pewność siebie w tej wypowiedzi a ja mam nadzieję że BMW dojedzie do mety dwoma bolidami i z punktami to będzie coś , wtedy w Hiszpanii będą mieli dobrą pozycję wyjściową na reszte sezonu - Krok po Kroku byle do przodu, taka konsekwencja w działaniu jest lepsza niż gadanie " zmieciemy wszyskich w tym sezonie "


avatar
fezuj

28.03.2008 18:42

0

Piotre_k-"Hamilton jest pewny siebie..." coś mi się wydaje że tej pewności będzie mu systematycznie ubywać- sędziowie w tym roku to już nie ta skostniała klika jak w zeszłym roku.


avatar
jordan23012

28.03.2008 18:56

0

Długie proste?,niewiem czy BMW ma dosyć szybki bolid?


avatar
Lottar

28.03.2008 19:02

0

przecież w Bahrajnie niema bardzo długich prostych a BMW napewno zmieni aerodynamike więc nie przejmuje się tym


avatar
lukas248f1

28.03.2008 19:25

0

zycze pomyslnych wiatrow :) oby pchnely Kubice na podium :)


avatar
stefek

28.03.2008 19:32

0

mam nadzieje ze bedzie tak samo jak w malezji albo lepiej :D


avatar
cavon

28.03.2008 21:14

0

BMW za wolne na dlugich prostych z ktorych sklada sie ten tor. Moze i obciachu nie bedzie ale o pudle bym nawet nie marzyl. Niestety za duzo prostego na tym torze i nie dadza rady. Nooooo chyba ze BMW ma asa w rekawie i jakis specjalny pakiet aerodynamiczny oni w zeszlym sezonie do jednego wyscigu potrafili wystawic bolidy z roznym aero wiec i to mozliwe ze maja cos w zanadrzu. Poczekamy zobaczymy.


avatar
dsu1

28.03.2008 21:37

0

cavon- jeżeli oglądałeś ostatnie GP to zwróć uwagę że nie koniecznie najwyższa prędkość max idzie w parze z dobrymi czasami okrążeń, Robert wybrał ustawienia które zapewniały mu doskonałą stabilność pokonywania zakrętów i mniejsze zużycie opon czyli jechał na większym docisku. Gołym okiem było widać jak kierowcy na mniejszym docisku osiągali wiesze prędkości na prostych a później męczyli sie z każdym zakrętem i bardzo szybko zużywali opony co jeszcze bardziej spowalniało ich z okrążenia na okrążenie - takim kierowcą był Hamilton który w rezultacie miał tępo wyścigowe gorsze od Roberta- nie zwracajcie uwagi na prędkości max tylko na czasy poszczególnych okrążeń a zwłaszcza na regularność tempa każdego okrążenia jakie pokonuje dany kierowca, zużycia opon i jak prowadzi sie bolid czy nie jest nadsterowny i podsterowny - to więcej nam powie niż prędkość max na końcu prostej - pozdrawiam


avatar
tsubasa

28.03.2008 21:41

0

Myślę że będzie okej:) Skoro w dwóch pierwszych wyścigach tak dobrze im pszło to tutaj tez będą w czołówce walcząc z MC. Ja osobiście czekam na GP Hiszpani, ciekawe co nowego pokażą.


avatar
surelaw

28.03.2008 23:41

0

nie liczę na wiele w Bahrajnie to szybki tor - nie dla BMW - ofensywa BMW ma się zacząć w Europie począwszy od Barcelony!


avatar
dziarmol

29.03.2008 12:21

0

2008-03-28 12:57:04 jarwar a Ty kolego cały czas z uporem maniaka bronisz rzeczy nie do obrony chociaż z drugiej strony istnieje taka teoria która mówi że jeżeli nawet najbardziej wierutne kłamstwo będzie ciągle powtarzane i przedstawiane jako prawda to po jakimś czasie ogół w końcu przyjmie to jako prawdę tak że pisz na zdrowie. poz


avatar
Pawlakos

29.03.2008 14:53

0

Ja mysle ze roberto w Bahrajnie bedzie w piatce chociaz jakby sie pokusil na podium to by bylo git


avatar
arek.jan

29.03.2008 16:24

0

Robert na podium to pewne ale który stopień nie wiem, może powtórka z Malezji, jedyną przeszkodą to Ferrari bo McLareny są w zasięgu nawet i dla Nicka. Robert teraz już jest pewny że ma dobry bolid i będzie mu się lepiej jechało, już nie mogę się doczekać gp Bahrain.


avatar
pasior

29.03.2008 18:47

0

zdziwisz się polaczku. będziesz zwiedzał pobocza z tą swoją pewnością, zaliczyłeś pudło dzięki FIA bo inaczej bujałbyś się pewnie poza ósemką - cieniarzu


avatar
dziarmol

29.03.2008 19:12

0

2008-03-29 18:47:10 pasior-?choroba Creutzfeldta-Jakoba cię toczy czy co?


avatar
lukaxc

29.03.2008 19:13

0

zeby tak Robert wygral w Monaco bylo by pięknie ma duzę szanse zająć tam miejsce na podium


avatar
Marti

29.03.2008 20:14

0

Zaszalej Robert w Bahrainie tak samo jak w Malezji ;-) @ jareks88 - wypraszam sobie, mnie od razu rzuciła się w oczy ta flaga ;-) zresztą sam Robert chyba tego nie zauważył. Pół biedy z flagą, gorzej gdy w razie potrzeby zaserwują nam niepolski hymn :-). @ dsu1 - miałeś rację co do formy BMW, (na razie) nie ma powodów do zmartwień ;-) @ pasior - jakieś kompleksy?


avatar
jarwar

29.03.2008 20:30

0

dziarmol-ty tez pisz, szerz nienawiść, na zdrowie, tymczasem fakty mówią za siebie, trzeba je tylko umieć znależć


avatar
dziarmol

29.03.2008 21:03

0

2008-03-29 20:30:27 jarwar -o jakich faktach piszesz? "pasior' to te fakty? wybacz ale nie rozumiem


avatar
obi216

29.03.2008 21:26

0

pasior - widzę , że Cię ktoś poczęstował " cygarem " ?! ......Tylko nie proś o ogień - bo fajerwerki nie są tu potrzebne !!!!!!! Nikomu:-)


avatar
Nikon92

30.03.2008 09:27

0

Robert nie jest żółtodziobem.... moze być pewny swego.


avatar
dvse

30.03.2008 22:43

0

Ooo tak nie mogę doczekać się Monaco:) A wiecie coś o GP Singapuru i Europy? Niby te tory nie mają homologacji FIA i to w niczym nie przeszkadza aby tam zrobić wyścig????


avatar
marillion321

31.03.2008 10:02

0

miejmy nadzieję że silnik wytrzyma Forza Robert !!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu